Trwa przyjmowanie zgłoszeń do konkursu na „Najlepszy produkt Targów EuroLab 2011”, który po raz pierwszy zostanie poprowadzony w zmienionej formule. Konkurs przeznaczony jest dla wystawców XIII Międzynarodowych Targów Analityki i Technik Pomiarowych EuroLab 2011. Na laureatów czeka nowa nagroda w postaci unikalnego, rozpoznawalnego w branży laboratoryjnej logo „Najlepszy produkt Targów EuroLab 2011”. Laureaci, których produkty zostaną wyróżnione takim znakiem, będą mogli posługiwać się nim w materiałach promujących nagrodzony produkt.

Już ponad 70 firm potwierdziło, że będzie prezentować swoje oferty na XIII Międzynarodowych Targach Analityki i Technik Pomiarowych EuroLab, które odbędą się w 2011 roku w dniach 9-11 marca. Wśród wystawców znajdą się m. in. Perlan Technologies, Labart, POL-EKO-APARATURA czy też lider w produkcji meblowego wyposażenia laboratorium - Koettermann. Na zwiedzających czekać będą też bezpłatne szkolenia i konferencje, w trakcie których eksperci będą omawiać istotne tematy branżowe. Podczas EuroLab 2011 planowana jest m. in. konferencja poświęcona systemom jakości w medycznych laboratoriach diagnostycznych oraz warsztaty na temat metrologii chemicznej TrainMIC. XIII targi EuroLab odbędą się w nowoczesnym Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska przy ul. Marsa 56C w Warszawie.

CEDC, największy producent wódki na świecie, spółka notowana na giełdzie Nasdaq i GPW, ogłosiła wyniki za III kwartał 2010 r. Przychody netto ze sprzedaży za trzy miesiące kończące się w dniu 30 września 2010 r. wyniosły 157,8 mln USD w porównaniu z 187,5 mln USD zaraportowanymi w tym samym okresie w roku 2009. Porównywalny zysk operacyjny za III kwartał 2010 r. wyniósł 32,5 mln USD w porównaniu z 43,5 mln USD w 2009 r.

Ponad 19,5 tys. osób odwiedziło XVIII Międzynarodowe Targi Turystyczne TT Warsaw 2010, które odbyły się w dniach 23-25 września w centrum MT Polska w Warszawie. Prawie 12 tys. zwiedzających stanowili przedstawiciele branży turystycznej, a ponad 7 tys. - klienci indywidualni. W targach uczestniczyło także ponad 200 VIP-ów, wśród nich gościli ambasadorowie i przedstawiciele polskich władz państwowych i organizacji branżowych czołowych instytucji państwowych. Na TT Warsaw swoje oferty zaprezentowało ponad 700 wystawców z 63 krajów. Na zwiedzających czekały 34 stoiska narodowe prezentujące atrakcje turystyczne z różnych regionów świata.

Ponad 3800 osób zwiedziło VIII Międzynarodowe Targi Infrastruktury Miejskiej i Drogowej INFRASTRUKTURA 2010. Targi odbyły się w Warszawie w dniach 13-15 października w centrum MT Polska przy ul. Marsa 56C. Swoje produkty i usługi  do budowy i modernizacji infrastruktury miejskiej i drogowej zaprezentowało blisko 120 firm z Polski i zagranicy. Targom towarzyszył bogaty program merytoryczny konferencji i seminariów prowadzonych przez ekspertów. Po raz pierwszy odbyła się Ogólnopolska Konferencja Zarządzania Bezpieczeństwem Infrastruktury Drogowej organizowanej przez Krajową Radę Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego oraz Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad, a także I Krajowe Forum POOL TECH. Dodatkowo na targach przyznano nagrody w konkursie Ministra Infrastruktury, który wyłonił produkty i usługi wyróżniające się spośród prezentowanych na targach ofert. Ponadto, w ramach konkursu „Liderzy Branży Infrastruktury” wybrano „Firmę Roku” i „Produkt Roku”. Honorowy patronat nad targami INFRASTRUKTURA 2010 objęli Minister Infrastruktury, Cezary Grabarczyk i Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy, Hanna Gronkiewicz-Waltz.

CEDC  organizuje telekonferencję poświęconą wynikom finansowym za III kwartał 2010 r. 5 listopada 2010 r. o godz. 8.30 czasu wschodniego w USA (tj. o godz. 13.30 czasu środkowo-europejskiego). Telekonferencja będzie nadawana na żywo przez internet. William Carey, Prezes CEDC oraz Chris Biedermann, Wiceprezes CEDC, Dyrektor Finansowy, zapraszają do wysłuchania ich dyskusji na temat wyników za III kwartał 2010.

Związek Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy w ramach kampanii „Piłeś? Nie jedź!” współpracuje z Komendą Stołeczną Policji oraz Instytutem Transportu Samochodowego przy akcjach „Trzeźwe poranki” i „Trzeźwe wieczory” oraz kontrolach policyjnych z symulatorem dachowania. ZP PPS przekaże policji urządzenia Alco Blue do sprawdzania zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu przez kierowców oraz 145 tys. ulotek informacyjnych o zagrożeniach wynikających z jazdy po alkoholu, które będą rozdawane przez policję w trakcie kontroli i interwencji. Jak wynika z policyjnych statystyk tylko od stycznia do września tego roku odnotowano 129 309 nietrzeźwych kierowców na terenie całej Polski. W tym okresie z winy prowadzących pod wpływem alkoholu doszło do 1853 wypadków drogowych, w wyniku których zginęły 162 osoby, a 2575 zostało rannych.

Ponad 2,1 tys. zwiedzających wzięło udział w II Targach Technologii i Usług dla Koncertów, Eventów i Kongresów Event, które odbyły się w dniach 7-8 października 2010 r. w centrum MT Polska w Warszawie. Wśród nich znaleźli się przedstawiciele branży eventowej z agencji, korporacji i samorządów zajmujących się organizowaniem różnego rodzaju wydarzeń. Swoje produkty i usługi przedstawiło 90 wystawców. Prezentowane były najnowsze rozwiązania w zakresie przygotowywania imprez oraz gotowe pomysły na profesjonalny i udany event.  Targi były również okazją dla zwiedzających, by poszerzyć wiedzę na temat rynku wydarzeniowego dzięki szerokiej gamie bezpłatnych szkoleń, konferencji i seminariów, które towarzyszyły targom. Łącznie zgromadziły one ponad 700 uczestników.

Związek Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy (ZP PPS) rozpoczyna kampanię społeczną „Piłeś? Nie jedź!”. Poprzez spoty reklamowe w telewizji, stacjach radiowych, kinach, jak również reklamy na autobusach oraz ulotki kampania przestrzega przed prowadzeniem pojazdów po alkoholu i zwraca uwagę na negatywne konsekwencje wynikające z takich zachowań. Przed 75 stołecznymi klubami i pubami pojawią się maty z hasłem „Piłeś? Nie jedź”. Działania kierowane są w szczególności do młodych uczestników ruchu drogowego w wieku 18-30 lat.  Kampania obejmuje działania ATL, BTL i PR. Ponadto, specjalne akcje na drogach dedykowane kierowcom organizowane będą we współpracy z Komendą Stołeczną Policji.

Rozpoczyna się kampania społeczna „Piłeś? Nie jedź!” organizowana przez Związek Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy (ZP PPS). Poprzez spoty reklamowe w telewizji, stacjach radiowych, kinach, jak również reklamy na autobusach i ulotki kampania przestrzega przed prowadzeniem pojazdów po spożyciu alkoholu i zwraca uwagę na negatywne konsekwencje wynikające z takich zachowań. W ramach kampanii ZP PPS wspiera polską edycję „Europejskiej Nocy Bez Wypadku” przypadającą na sobotę tj. 16 października br., organizowaną przez Fundację „KRZYŚ”. W Polsce, podobnie jak we wszystkich krajach Unii Europejskiej, będą prowadzone akcje w klubach, mające na celu przeciwdziałanie prowadzeniu pojazdów przez osoby, które spożywały wcześniej alkohol. Ma to ograniczyć liczbę nietrzeźwych kierowców na drogach, w szczególności wśród młodych ludzi wracających z imprez.

Po raz pierwszy Centrum Targowo-Kongresowe MT Polska będzie gościło największą w Polsce wystawę rowerową, targi Rowery 2011 oraz organizowane równolegle Międzynarodowe Targi Sprzętu Campingowego i Caravaningowego forCAMP. Zwolennicy jednośladów będą mogli zapoznać się już z przyszłorocznymi kolekcjami rowerów i akcesoriów światowych marek, a miłośnicy campingów poznać najaktualniejsze oferty produktów i usług w tym zakresie. Obu wydarzeniom będą towarzyszyć ciekawe konkursy, pokazy i interesujące spotkania z ekspertami. Gościem honorowym targów będzie Mistrzyni Świata MTB Maja Włoszczowska wraz ze swoim trenerem. Targi Rowery 2011 odbędą się w dniach  21-24 października br., a targi forCAMP w dniach 23-24 października br. w Warszawie w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska przy ul. Marsa 56C. Organizatorem Targów Rowery jest Sport Expert, a forCamp firma Karom.

Kompleksowe oferty dla rynku HoReCa zostaną zaprezentowane na największej w Polsce imprezie branżowej 2011 roku - XV Międzynarodowych Targach Gastronomicznych EuroGastro. Targi odbędą się w dniach 23-25 marca 2011 r. w centrum MT Polska przy ul. Marsa 56C w Warszawie. Na EuroGastro czołowi producenci i dostawcy usług z kraju i zagranicy przedstawią wszechstronny katalog produktów i rozwiązań dla branży. Wśród nich znajdą się liczne propozycje wyposażenia i wystroju lokali oraz zaplecza, jak meble,  urządzenia i profesjonalny sprzęt, a także oprogramowanie i systemy zarządzania. Zaprezentowane zostaną również specjalistyczne produkty spożywcze, w tym przysmaki narodowe wybranych państw i regionów. Ponadto targom towarzyszyć będą prestiżowe mistrzostwa, konkursy, interesujące pokazy i spotkania merytoryczne związane z działalnością sektora gastronomicznego. Oferta targów przeznaczona jest m.in. dla właścicieli i osób zarządzających restauracjami, kawiarniami, cukierniami, marketami, punktami zbiorowego żywienia jak również kucharzy i szefów kuchni. Honorowy patronat nad XV edycją targów EuroGastro objął Minister Gospodarki, Waldemar Pawlak.