RTS Widzew Łódź podpisał nowy kontrakt z firmą Impall, który zakłada rozszerzenie współpracy. Na podstawie umowy Impall zwiększy bowiem dwukrotnie swoje zaangażowanie finansowe w Widzew. W zamian reklamy partnera pojawią się w kolejnym sezonie na elektronicznych bandach  zainstalowanych wokół stadionu przy al. Piłsudskiego. Co więcej, sponsor klubu zamieni dotychczasowe pakiety hospitality VIP na SuperVIP, które obejmują najszerszy zakres świadczeń oferowanych przez Widzew.

Prognozy dla rynku alkoholu przewidują, że jego tegoroczna sprzedaż w Polsce osiągnie poziom 455 501 tys. 9-litrowych kartonów, a po pięciu latach, czyli w 2016 r. sprzeda się 421 248 tys. 9-litrowych kartonów alkoholu, co będzie oznaczało spadek o 7,5%. Takie przewidywania dla Polski wpisują się w zjawisko coraz niższego spożycia alkoholu, które obserwowane jest w Europie. Największy udział w spadku sprzedaży ilościowej będzie miało piwo (o blisko 9%), natomiast sprzedaż napojów spirytusowych oraz wina wzrośnie – odpowiednio o 0,7% i 1,6%. Spośród alkoholi mocnych Polacy coraz chętniej będą sięgali po whisky, której sprzedaż do 2016 r. wzrośnie o ponad połowę, a także po wódki smakowe – łączna dynamika tych alkoholi w okresie najbliższych 5 lat ma wynieść 20,2%. Prognozy przewidują także rosnącą popularność napojów określanych mianem „ready to drink”, czyli gotowych drinków wyprodukowanych na bazie alkoholi mocnych.

Sphinx, jedna z najpopularniejszych sieci restauracji w Polsce, na czas nadchodzących mistrzostw wprowadza specjalne wkładki do menu „Poznaj mistrzowskie smaki”. Znajdą się w nich potrawy narodowe goszczących w Polsce drużyn. Mistrzowska wkładka będzie dostępna we wszystkich restauracjach Sphinx od 8 czerwca do końca turnieju.

Cadilac Eldorado z 1976 roku, Rambler z 1903 roku,  Grout z 1899 roku czy najstarszy Mercedes w Polsce 10/20 HP POSEN – to tylko kilka z wielu legendarnych pojazdów, jakie będzie można obejrzeć podczas II edycji Targów Auto Nostalgia, które odbędą się w warszawskim centrum MT Polska. Obok unikatowych samochodów przez trzy dni wydarzenia na miłośników i kolekcjonerów starej motoryzacji czekać będzie szeroka oferta usług i produktów dla klasycznych aut. Organizatorem Targów Pojazdów Zabytkowych Auto Nostalgia 2012 jest Classic Media, zaś Międzynarodowe Targi Polska są partnerem wydarzenia. Impreza odbędzie się w dniach 1-3 czerwca w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie.

RTS Widzew Łódź i firma Magellan organizują konkurs dla dzieci z łódzkich świetlic CARITASU w kontekście zbliżających się mistrzostw. W ramach konkursu najmłodsi fani futbolu będą projektować stroje kibica na to piłkarskie wydarzenie. Zwycięski projekt posłuży jako wzór do przygotowania unikatowych trykotów. Otrzymają je wychowankowie świetlicy, z której pochodzić będzie wybrany pomysł. Koszulki zostaną wręczone w dniu organizowanej na stadionie Widzewa dla młodych kibiców olimpiady sportowej „Mistrzostwa z Widzewem i Magellanem”, w której wezmą udział także zawodnicy z al. Piłsudskiego.

Komisja Odwoławcza PZPN uwzględniła odwołanie Widzewa od decyzji Komisji ds. Licencji Klubów Ekstraklasy i przyznała klubowi z al. Piłsudskiego licencję na grę w T-Mobile Ekstraklasie w sezonie 2012/2013. Nie ma więc już żadnych przeciwwskazań, aby w nowych rozgrywkach łódzki zespół występował w najwyższej klasie rozgrywkowej.

RTS Widzew Łódź S.A. cofnął zgodę na prezentację opraw w czasie meczów piłki nożnej na obiekcie sportowym przy Al. Piłsudskiego 138.

Decyzja została podjęta w związku z kolejnym niedotrzymaniem ustaleń przez kibiców przygotowujących oprawy meczowe. Przed rundą wiosenną sezonu 2011/2012 roku grupa organizująca oprawy zobowiązała się m.in. do: nieużywania środków pirotechnicznych oraz wywieszania flag i transparentów tylko autoryzowanych przez PZPN i odpowiednie organy Widzewa. Osoby te jednocześnie złożyły pisma o zawieszenie ich indywidualnych zakazów stadionowych. Widzew przychylił się wówczas do wniosków i zawiesił zakazy.

Sieć restauracji Chłopskie Jadło, zarządzana przez Sfinks Polska, wprowadza nowe logo, modernizuje wystrój lokali, zmienia kartę dań i stronę internetową. Motywem przewodnim odświeżonych restauracji jest kurka oraz zaaranżowane w nowoczesny sposób elementy folklorystyczne. W nowym menu Chłopskiego Jadła znajdują się tradycyjne dania kuchni polskiej serwowane w lżejszym wydaniu.  Nowa karta dań  od 24 maja br. obowiązuje we wszystkich restauracjach należących do sieci. Pełna zmiana wizualizacji zakończy się w czerwcu.

RTS Widzew Łódź podpisał umowę sponsorską z firmą Eris Partner KAROPOL Łódź, dystrybutorem kosmetyków marki Dr Irena Eris. W ramach współpracy nowy sponsor klubu będzie dostarczać specjalistyczne produkty wykorzystywane w celach medycznych m.in. w pracy klubowych masażystów.

RTS Widzew Łódź po raz kolejny zorganizował specjalny konkurs dla swoich fanów, w którym do wygrania są bony o wartości nawet do 150 PLN. Zwycięzcy będą je mogli wymienić na oryginalne klubowe artykuły  podczas najbliższego widzewskiego kiermaszu, który odbędzie się już 3 czerwca.

Producenci napojów spirytusowych wycofują się ze stosowania na etykietach nazwy „Polska Wódka”. Jest to najbardziej znane krajowe oznaczenie geograficzne, z którego w 2009 r. korzystało 22 producentów, a obecnie umieszcza je zaledwie 15 firm. Co więcej, według najnowszych dostępnych danych, o ponad jedną trzecią spadła w ostatnich latach produkcja alkoholi mocnych z oznaczeniem „Polska Wódka” na etykietach – z 74,8 milionów litrów do zaledwie 46,4 milionów litrów. Jednym z powodów rezygnacji z oznaczenia jest rządowy projekt zmian w ustawie o napojach spirytusowych, a w nim nowa definicja Polskiej Wódki, ograniczająca listę surowców do produkcji naszego narodowego trunku. Co najważniejsze, jedynie 3 przedsiębiorstwa zgadzają się na proponowane zmiany, czyli usunięcie kukurydzy z listy dopuszczalnych surowców. Nieuwzględnienie stanowiska branży będzie skutkowało ograniczeniem ekonomicznej wartości najważniejszego polskiego oznaczenia geograficznego.

RTS Widzew Łódź podpisał nową umowę z łódzką firmą „marczak” - producentem wysokiej jakości dzianiny.  Na mocy kontraktu partner zwiększy zaangażowanie finansowe w klub. W zamian od nowego sezonu „marczak” będzie promowany na bandach LED zainstalowanych wokół stadionu Widzewa. Co więcej będzie też korzystać z pakietów hospitality klubu, które zapewniają najlepsze miejsca na trybunach do oglądania meczów na żywo.