Sfinks Polska

Sphinx, sieć gastronomiczna należąca do Sfinks Polska, wzbogaciła się o kolejny lokal, tym razem w nowo otwartym poznańskim centrum handlowym Posnania. Jest to już ósma restauracja Sphinx w stolicy Wielkopolski. Prowadzona jest w modelu operatorskim.

Sfinks Polska logo

Sfinks Polska, spółka zarządzająca największą w Polsce siecią restauracji typu casual dining Sphinx oraz sieciami Chłopskie Jadło i WOOK, po trzech kwartałach, obejmujących okres od 1 grudnia 2015 r. do 31 sierpnia 2016 r., osiągnęła jednostkowe przychody ze sprzedaży w wysokości 140,62 mln zł. Oznacza to wzrost o 8% wobec pierwszych trzech kwartałów 2015 r. Jednocześnie jednostkowy zysk netto w tym okresie wyniósł 8,02 mln zł, czyli zwiększył się o 87%. Ponadto, spółka odnotowała dodatni kapitał własny, tj. na poziomie 13,77 mln zł, podczas gdy po trzech kwartałach 2015 r. był on ujemny i wynosił (-)10,01 mln zł.

Sfinks Polska

Sfinks Polska, spółka zarządzająca sieciami gastronomicznymi Sphinx, Chłopskie Jadło i Wook, otrzymała nagrodę „Lider Rynku Spożywczego” podczas IX Forum Rynku Spożywczego i Handlu. Wyróżnienie przyznano za budowę silnej i nowoczesnej sieci restauracji casual dining, ekspansję i potencjał do przejęć.

Sphinx logo

Restauracje Sphinx, zarządzane przez Sfinks Polska, wprowadziły nowe napoje na jesień w ramach oferty „Otulamy smakiem”. Klienci do wyboru mają dwie propozycje herbat: Zieloną Rozgrzewającą, Malinową Rozgrzewającą oraz kawę Piernikowa Latte. Nowa oferta jest dostępna we wszystkich restauracjach Sphinx. Przystępując do programu „Aperitif” na każdy napój przysługuje 40-procentowy rabat.

Sphinx logo

Sieć restauracji Sphinx, należąca do Sfinks Polska, wprowadziła do oferty nowości na miesiące jesienno-zimowe. Nowa wkładka do menu to sześć dań inspirowanych sezonowymi smakami, m.in. dyni, buraka, żurawiny i sera góralskiego, a także dwa napoje. Nowości dostępne są we wszystkich restauracjach Sphinx do 23 stycznia 2017 r.

Sfinks Polska logo

Restauracje Sphinx, sieć gastronomiczna zarządzana przez Sfinks Polska, wystartowały z kampanią reklamową „Mamy ten smak!”. Spoty promujące restauracje Sphinx i ich ofertę dla klientów emitowane będą w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, w Internecie oraz w sieci kin Multikino.

Chłopskie Jadło logo

W Bydgoszczy pojawiła się nowa restauracja ogólnopolskiej sieci Chłopskie Jadło. To pierwszy lokal tej popularnej marki restauracyjnej w tym mieście, jak i w całym województwie kujawsko-pomorskim. Restauracja znajduje się w samym sercu Starego Miasta przy ul. Mostowej 3.

Chłopskie Jadło logo

Pęczak z grzybami, karkówka w sosie grzybowym i policzki wołowe serwowane z buraczkami – to przykłady aromatycznych potraw z nowej propozycji „Przepis na jesień”, jakie czekają na klientów w restauracjach Chłopskie Jadło. W najnowszej ofercie pojawiło się łącznie 5 dań opartych na sezonowych produktach takich jak podgrzybki czy buraki. Jesiennych smaków można spróbować we wszystkich restauracjach Chłopskie Jadło do 21 listopada.