CTK logo

Kilkuset eksporterów i importerów z Chin przyjedzie do Warszawy w poszukiwaniu możliwości współpracy z przedsiębiorcami z Polski. Podczas Targów China Expo – China Brand Show Poland 2017 będą prezentować swoje towary i usługi z różnych branż i rozmawiać na temat rozwijania biznesu dzięki wymianie handlowej na trasie Polska-Chiny. Wydarzenie stanowi platformę do promocji produktów chińskich marek i jest w całości popierane przez tamtejszy rząd. Udział w imprezie potwierdziło już 7 prowincji z Państwa Środka, w tym Shanxi, która w tym roku będzie gościem honorowym targów. Targi China Expo – China Brand Show Poland odbędą się w dniach 14-16 września, w Centrum Targowo-Kongresowym przy ul. Marsa 56c w Warszawie. Tegoroczna edycja organizowana jest we współpracy z Ministerstwem Handlu Chińskiej Republiki Ludowej.

Dachser logo

Sosnowiecki oddział firmy Dachser, jednego z największych europejskich operatorów logistycznych, dynamicznie rozwija przewozy dla klientów zaopatrujących europejskie sieci sklepów DIY. Tylko w 2016 r. dostawy z tego oddziału do marketów remontowo-budowlanych zwiększyły się o 242% w porównaniu z 2015 r., a w stosunku do roku 2014 wzrost wyniósł aż 620%.

Chłopskie Jadło logo

Chłopskie Jadło, restauracje zarządzane przez Sfinks Polska, wprowadziły ofertę „Szef kuchni poleca”. Zawiera ona propozycje dań, przygotowane przez szefów kuchni poszczególnych lokali, nawiązujące do kulinarnych upodobań ich gości oraz uwzględniające regionalne smaki. Nowa wkładka jest dostępna we wszystkich lokalach Chłopskie Jadło.

Sfinks logo

Sfinks Polska, zarządzająca sieciami restauracji Sphinx, Chłopskie Jadło i WOOK, po kilkumiesięcznych negocjacjach uzgodniła warunki zakupu akcji w spółce Dominium, będącej właścicielem jednej z największych sieci pizzerii w Polsce - Gusto Dominium. Za 20 mln zł Sfinks zamierza kupić 3.103.320 akcji, które będą stanowić 40% kapitału Dominium. Sieć pizzerii Gusto Dominium liczy obecnie ponad 70 restauracji kuchni włoskiej, świadczących usługi w lokalach oraz z dowozem do klienta.

Tikkurila logo

Tikkurila została uhonorowana Srebrnym Laurem Konsumenta 2017 w kategorii „Impregnaty i lakiery do drewna” w ogólnopolskim plebiscycie popularności produktów i usług. To wyróżnienie przyznano marce kolejny rok z rzędu na bazie głosów samych konsumentów.

Sphinx logo

Kolejna restauracja Sphinx uruchomiona w Warszawie. Nowy lokal powstał przy ul. Puławskiej 543. Restauracja działa w modelu operatorskim i jest szesnastym punktem tej sieci w stolicy.

Sphinx logo

Kolejna restauracja Sphinx uruchomiona w Warszawie. Nowy lokal powstał przy ul. Puławskiej 543. Restauracja działa w modelu operatorskim i jest szesnastym punktem tej sieci w stolicy.

Sfinks logo

Sfinks Polska, zarządzająca sieciami restauracji Sphinx, Chłopskie Jadło i WOOK, zdecydowała o przyjęciu oferty Grupy Żywiec i podpisaniu umów dotyczących zakupu sieci franczyzowej Piwiarnia Warki, liczącej 67 lokali oraz współpracy z Grupą Żywiec. Wartość transakcji to 12 mln zł, które Sfinks ma zapłacić w ciągu 6 lat.

Dachser logo

Trzydzieści krajów docelowych, niezwykłe produkty takie jak 12-tonowe krosna tkackie i części zamienne do nich oraz jeden punkt kontaktowy koordynujący cały proces – tak wygląda łańcuch dostaw Lindauer DORNIER GmbH i Dachser.

GlobalEXPO logo

GlobalExpo, spółka realizująca część targowo-konferencyjną w ramach inwestycji rewitalizacji dawnej hali FSO na warszawskim Żeraniu, powierzyła obsługę relacji z mediami wokół budowanego centrum targowo-wystawienniczego agencji PR - Practum Consulting. Na działce przy ul. Modlińskiej 4 i 6B powstanie nowoczesny, wielofunkcyjny kompleks o powierzchni użytkowej 60 tys. mkw., który ma zachować przemysłowy charakter miejsca. W nowym obiekcie mieścić się będzie centrum targowo-konferencyjne, całoroczna stała część wystawiennicza z ofertą budowlano-dekoracyjną, a także hotel klasy biznesowej, powierzchnie biurowe oraz ponad 1400 miejsc parkingowych. Oddanie do użytku całości inwestycji planowane jest w 2018 r.

Dachser logo

Ponad 20 tysięcy – tyle przesyłek w Polsce przewiózł w 2016 r. operator logistyczny Dachser dla tesa tape Sp. z o.o., jednego z wiodących producentów technicznych taśm klejących i systemowych rozwiązań samoprzylepnych. Obsługa logistyczna klienta takiego jak tesa tape Sp. z o.o. to złożony projekt ze względu na szeroki asortyment produktów, różnorodność odbiorców, specyficzne wymogi części z nich, a także rozbudowane raportowanie.

KRGiC logo

Prowadzenie handlu w niedziele w godzinach popołudniowych przez co najmniej jedną zmianę, czyli 8 godzin – to rozwiązanie, które zdecydowanie wspiera branża gastronomiczna, rozważając ograniczenie czasu pracy placówek handlowych w ten dzień.  Według Krajowej Rady Gastronomii i Cateringu umożliwi ono rodzinom zaspokojenie wspólnych potrzeb socjalnych poza domem przy jednoczesnej możliwości wykorzystania wolnego poranka dla odpoczynku i zaspokojenia potrzeb duchowych.